נֶעְלָם וְגַם אֵין סוֹף לְאַחְדּוּתוֹ:
He is hidden and there is no end to His unity.
We talk about Hashem being "אין סוף" - infinite. But we don't talk about Hashem as a תואר קבוע [set adjective] being "ראשית" - the beginning. Why? B/c the ראשית Is completely beyond us. The ראשית is נעלם - hidden. However, from what we see before us we can perceive on some level that Hashem's unity is infinite and will go on forever - אין סוף.
נעלם וגם אין סוף לאחדותו. אין אומרים אין ראשית בתור תאר קבוע כלפי מעלה, כדרך שאומרים אין סוף, מפני שאין שום ידיעה חלה, אפילו בשלילה המביאה לידי ידיעה חיובית, כלפי עצם רוממות אל עליון, אשר לו דומיה כל שפה ולשון, כל הגה של המחשבה היותר אצילית ומופשטה. אך מצד הופעת המפעל, היצור והישות ההויתית, הננו רואים עוצם של אין סוף, אשר ראשיתו נעלמה, ומתוך ההעלמה הזאת מופיעה אחדות כוללת, המאחדת בכחה את כל מה שנראה נפרד. אע"פ שכ"כ רחוק הוא היסוד הנעלם בחביון עוזו, מהמתגלה בכל ארחות הגלוי, בכל מיני התנוצצות של ההויות, ובכל זאת רק מכחה של התעלומה העליונה, שהיא מקור כל אחדות, נמשכת היא הופעת האחדות על הכל, עד אחרית כל, לאין סוף ותכלית. וזאת היא הפליאה המדהימה מעוצם הודה, סגולת ההשויה של כל הפכים. נעלם, וגם אין סוף לאחדותו.