Ikkar 4) God is Eternal
קַדְמוֹן לְכָל־דָּבָר אֲשֶׁר נִבְרָא, רִאשׁוֹן וְאֵין רֵאשִׁית לְרֵאשִׁיתוֹ:
He preceded every being that was created, He was First, and there is no firstness like his firstness.
Yes, Hashem preceded us and that is how He created us. קדמון לכל דבר אשר נברא. But don't think that He came first just like your parents preceded you and thereby were able to create you. NO! Hashem's being ראשית doesn't inherently relate to us in any way. It is not just a matter of being first and not second but being absolutely always there. There is no concept of ראשית that can compare to Hashem's being ראשית.
ראשון ואין ראשית לראשיתו!!
קדמון לכל דבר אשר נברא, ראשון ואין ראשית לראשיתו. מפני מציאותו הקדומה בהחלט, דוקא מכחה וסבתה יש מציאות לכל נברא ולכל מחודש, וסבתו הקדומה היא לבדה היא הסבה המספיקה באמת לכל דבר אשר נברא, שיברא ויחודש. ויש בזה, אם כן, איזה צד שנדמה לנו כמו יחש וצירוף של הבורא הקדמון נצח אל העולם הנברא. אבל היחש הזה לא יביא לעולם שנדמה, כי יש באמת יחשיות ערכית לראשית קדמותו המוחלטה אל איזו קדמות והתחלה של כל נברא, שיש לה איזה ראשית ערכית, שאיזה צד זמניות בשום צורה וענין מתיחש לה. כי עם כל מה שהוא קדמון לכל דבר אשר נברא, מצד עצמות מציאותם ואפן הויתם וחדושם, שאין שום דבר וערך נמצא מבלעדי שפעו והופעת רצונו, המוחלט ב"ה, הוא מצד האמת ראשון בראשוניות כזאת שאין שום ערך של ראשוניות מתיחש אליו, ראשון, ואין ראשית לראשיתו.