Monday, August 31, 2020

The War From Within And The War From Without - The Future Of The U.S.A.

This is a fascinating analysis of what is going on now in the USA that I chanced upon [from a newspaper for Israelis living in the U.S.]. I don't sign on to everything the author says but he makes points worthy of consideration:

במלחמה כמו במלחמה יש ניצחונות קשים ויש ניצחונות קלים.

יש את מלחמת ששת הימים, ויש את בעלות הברית מול הנאצים. הניצחון בששת הימים לקח פחות משבוע ועלה בחיי 1000 בני אדם, הניצחון מול הנאצים לקח 6 שנים ועלה בחיי עשרות מליוני בני אדם. 

ובכל מקרה, מלחמת התרבות המתנהלת כרגע באמריקה, נראית דומה בהרבה למלחמה מול הגרמנים.

כשטראמפ נכנס למירוץ הרפובליקני בשנת 2015 הוא התחיל בבליץ חסר תקדים שמוטט את משטר הטירוף של השמאל הנאו-מרקסיסטי, והניהליזם הפוסט מודרני שאחז בתאגידים, במדיה, בממסד הפוליטי, ובתרבות האמריקנית במהלך העשורים החולפים - אך לא להרבה זמן. כי עכשיו לאחר ההצלחות המדהימות בתחום הכלכלה ומדיניות החוץ נראה שבא אויב נוסף - הסיני.

וזה אומר שטראמפ חייב להילחם עבור חירות העולם המערבי ב-2 חזיתות, כי מלבד המלחמה על הבית שהחלה ב-2015, עכשיו המלחמה עם הקומוניסטים-סינים עוברת מהחצר לבית.

או כמו שהגדיר זאת שלשום שר המשפטים האמריקני "מסע השמדה סיני בדרך להשתלט על המערב". 

למול שונאי אמריקה מבית ומחוץ, שורת הישגיו של הנשיא עד 2020, קרי עד נגיף הקורונה שלדעת כותב שורות אלה תוזמן לפגוע בארה"ב בשנת הבחירות על ידי סין - הייתה מרשימה בהחלט.

אבל אז בהפרש של חודשיים הגיעה גם מחאת ג'ורג' פלויד שהפכה לכלי מלחמה של האפרו-מרקסיסטים-דמוקרטים בבית, ומגיפת הקורונה שהפכה לכלי מלחמה של הסינים-קומוניסטים מבחוץ.

תנועת מלקחיים המכוונת נגד הרבה יותר מנשיאותו של טראמפ, אלא נגד האתוס הליברלי-קפיטליסטי של אמריקה כולו, ומי דוחף את מסע ההשמדה? התקשורת האמריקנית והסקרים המזוייפים.

ולכן הגענו לנקודה בה לא משנה אם אתם שונאים או אוהבים את טראמפ - אם אתם מאמינים בערכים אמריקנים בסיסיים של חירות וזכויות - ערכים שהמפלגה הדמוקרטית פסקה לממש - הוא כרגע, בימים ש'מצדה' בוערת - כל מה שנשאר לכם מול האספסוף האפרו-מרקסיסטי, ומול הקומוניסטים הסינים - חביבי התקשורת הממסדית.

למתנגדי הנשיא, אני פונה ומודה כי אתם מוזמנים להצטרף לאיזה אתוס סוציאליסטי-גרמני בסגנון האיחוד האירופאי כמו שמתהווה כרגע במפלגה הדמוקרטית האנטישמית, אם באמת לא נחה דעתכם מאיש העסקים הפרובוקטיבי והגאון.

או שהדבר החכם והמוסרי ביותר יהיה עבורכם פשוט לנסות להתגבר על האינסטינקט הילדותי הרואה במנהיגים פוליטיים סמלים מלאכיים שמדברים יפה למצלמה ולא עושים כלום (כמו אובמה), ולהתחיל לחשוב על מנהיגים בצורה אחרת ומעט יותר בוגרת ובשלה. לחשוב עליהם עם קצת קומן-סנס.

מנגד, הקומן-סנס כמו שיש לניו-יורקר בסגנון טראמפ, זה הדבר האחרון שיש למבקריו מלאי התסביכים, ביקורת לא עניינית? בזה הם אלופים - תיזהרו מהם, הם מסוכנים לשכל-הישר.

בכל מקרה, נחזור למתקפה המלקחיים על העולם החופשי שכרגע כל מה שיש לו זה דונאלד טראמפ כדי ללחום עבורו.

הקורונה הסינית נועדה למוטט את כלכלת ארה"ב, את הסדר האזרחי והחברתי בה, למרוט את עצביי האמריקנים ולדרדר את המורל העולמי - הגורמים שעומדים מאחוריה הם אנשי המפלגה הקומוניסטית שכידוע לכל אסרו על אזרחי סין לנוע בתוך המדינה, אך שלחו אותם לכל רחבי המערב - בעוד הם יודעים בדיוק מה יש להם ביד - סין, תקשיבו טוב, כי יש גבול כמה אפשר לחזור על העובדות הידועות לכל שתקשורת המיינסטרים ממשיכה להסתיר - השתמשה באזרחיה כנשק ביולוגי נגד ארצות המערב - ועל הדרך התקשורת האמריקנית, התאגידים האמריקנים, ומוסדות האו"ם השתמשו במשבר שהיא יצרה כההזדמנות לנגח את ממשל טראמפ - בתקווה שהכאוס יגרום לאמריקנים להחליף את הנשיא המצליח ביותר בתולדות הכלכלה האמריקנית.

אין סוף לטרגדיה האירונית הזו. הידיעה שאזרחים אמריקנים שונאים את נשיא ארה"ב כל כך עד שהם מאשימים אותו בתפקוד הלקוי בהתמודדות עם האקט המלחמתי של סין - פשוט מסבירה כמה דמוקרטים אזרחי אמריקה לוקים בשיטיון מוסרי ובכהות חושים פוליטית.

עכשיו למתקפה הקומוניסטית שמבית של תנועות השמאל החדש באמריקה.

לאחר שג'ורג' פלויד נהרג ראינו שחורים ולבנים צועדים יחדיו (טוב חוץ ממניאפוליס שם ישר התחילו לשרוף רחובות). אבל בשלב מסוים הצדדים הבינו , שלא ככה מנצחים מלחמה, בכל זאת, צעדות ואחיזות ידיים לא יפילו את הנשיא, את הקפיטליזם, ואת המשטרה.

אז אחרי שורת הצווים האנטי-משטרתיים, והתגייסות הוליווד והתאגידים, הצדדים החליטו להתחיל ולהתפצל. ככה החלה חלוקת העבודה.

השחורים יהיו אחראיים על המהומות והלבנים ימשיכו להעמיק את בזיזת חופש הביטוי ואת ההשתלטות על מוסדות התרבות וההשכלה.  

באיזה צד אתם במלחמה?