את קרבני, לחמי, לאשי, ריח ניחחי.
My offering, my bread, for my fire, of a pleasant aroma to me.התכן המקודש של הקרבן, ביחוד קרבן התמיד, הממשיך את הקדושה התמידית, שהיא נערכת בתור שפעת החיים עצמם שאינה פוסקת, הוא כולל בתוכו את הקוים הראשיים של מטרת הקדש הזאת בצורה זו: האחד, המגמה של קרבת ד' בנשמת האומה בכללותה, בכל חייה ורגשותיה. השני, ההתאחדות האלהית עמה בטבע הרוחני של מציאותה והויתה. השלישי, הוא הפעלת פעולות החיים, שיהיו נמשכות ע"פ ערך הפלא הקדוש הזה של ההתאחדות האלהית ברוח האומה. הרביעי, נחת הרוח, והנעימות שלה עדנה הפנימית, שתהיה חשה, בכל כללותה, ובהשפעה על פרטית כולם, מתוך הקשר האלהי הזה ומתוך צביון החיים שבאים ומופיעים על ידו. מפני כך פרט את כל הפרטים הללו: את קרבני, הענין והמפעל הקדוש, הגורם בסגולתו את קרבתי, לחמי, הפועל את ההתאחדות התכונית הטבעית עם הקדושה האלהית, כדוגמת הלחם, המזין ומקשר ע"י כחו הפלאי את נשמת החיים עם הגויה וכחותיה, לאשי, כח האש וחומו הוא הפועל הגורם להמפעלים שיעשו, וכן היא המטרה של הופעת הקדש, שע"י הארת הקרבן, והתמיד ביחוד, על כל מפעלי החיים. ועל כולם העדן והענג של הקליטה הרוחנית, וזיו העליזה בהארת הנשמה, הבאה מקדושת הקרבן הקדוש הזה, המיוחד בתדירות השפעתו המתמידה. את קרבני, לחמי, לאשי, ריח ניחחי.