תשמרו להקריב לי במועדו.
Guard, to sacrifice to me in its time.
שמירה implies guarding and preserving what already exists. This is exactly the idea of the Korban Tomid. There is constant bounty coming down from Above. We have to make sure not to stop it! The Korban Tomid accomplishes this.
להקריב - Through this Korban we "bring close" [i.e. מקריב] the four benefits of the Korban, emotional closeness to Hashem [קרבני לחמי], fusion of the physical w/ the Divine [לחמי], activating holy actions [לאשי], and that super-pleasant feeling [ריח ניחחי], as alluded to in the words קרבני לחמי לאשי ריח ניחחי [and explicated in the previous post].
Every time has its unique character and purpose. במועדו means that every time we will be fitting and prepared to receive what it deserves.
השמירה באה על ענין, שהוא כבר נמצא, שלא יאבד, ומתיחסת היא היטב לההשפעה של תכן קרבן התמיד, שבא להמשיך את אותה הקדושה התדירית, שהיא ראויה שלא תהיה נפסקת בשום זמן, ושתהיה בכל עת ובכל רגע פועלת את פעולתה הנאצלת, שקרבן התמיד הוא פועל להסיר את המניעה התדירית, המתקוממת מתוך המחשכים לעומת אורו הקדוש העליון, ההולך תמיד ונשפע בכל מקום שהדרך נפנה לפניו. וכל המפעלים הרוחניים הכבירים, שנעשים בכל ההויה, בתכונת ההתאחדות של אור החיים האלהיים, שבתיאור לחמי, והופעת הפעולות הקדושות, שהן מתכונת לאשי, והזרחת האורה של הענג והעדן האלהי, שבתאר ריח ניחחי, – יסוד הכל הלא הוא בא מתוך קרבת אלהים, שהוא תכן משפיע כל האור, כל החיים, כל הטוב וכל העדן. תשמרו להקריב לי, לקרב ולהעלות אל הרום העליון, לאור פני מלך חיים. והנה הזמנים, לכל פלגות נקודותיהם, הם מושרשים ביסוד ההויה העליונה, והמועד, הנועד להופיע בו רשם מיוחד, של אור קדושה מיוחדת, מוכרח הוא שימלא תפקידו, כי דוקא בנקודה זו הוא מוכשר לעשות את מפעל קדשו ולא בנקודה אחרת. ע"כ המועד הוא מקושר ומיוחס אל יסוד ההקרבה בכל פרטיותה, במועדו. והסכום הכולל הוא לעמוד על המשמר, ששום הופעה קדושה שוטפת לא תשאר בלא קליטה, בעולם החיים והארת הנשמות וכל היקום, המוכן להיות מתעלה ע"י אור קדשו. תשמרו להקריב לי במועדו.