Saturday, November 3, 2018

An Invitation From Above

6d216417-989e-4550-bfb7-c72c60d07fdf.jpg

A Maggid Shiur in a Yeshiva, Rav Moshe Yungreiz, passed away suddenly last week at the age of 55 [about]. Shortly before he passed away, Rav Shach came to him in a dream, put out his hand and said "come to me". He then went to his kever to daven [on his yahrtzeit ט"ז חשון].  



סיפור על חלום מפעים מסעיר בימים האחרונים את תלמידיו של הגאון רבי משה נתן נטע הלוי יונגרייז זצ"ל ר"מ בישיבת אור ישראל לצעירים בפתח תקווה שנפטר בפתע פתאום ביום שלישי השבוע.

כהקדמה לסיפור החלום יש לציין כי הרב יונגרייז זצ"ל היה תלמידו חביבו של מרן הרב שך זצ"ל בישיבת פוניבז' שאהבו וקרבו בקרבה יתירה ואף היה השדכן שלו בעת אירוסיו שנישא לרעייתו בת הגאון רבי שלום שוורצר.

במסע הלוויה שיצא מהישיבה בפתח תקווה סיפר הגאון רבי מרדכי רבינוביץ ראש ישיבת 'אור ישראל' על גדלותו של הרב יונגרייז וסיפר כי מספר ימים לפני הסתלקותו הוא סיפר לו בשמחה כי הוא חלם שמורו ורבו מרן הרב שך בא אליו בחלום ונתן לו יד ואמר לו "בוא אלי" ויהי הדבר לפלא בעיני כל השומעים.

בני המשפחה אף מספרים את הדברים בשבעה למנחמים ומציינים כי אביהם הרב יונגרייז הלך אחרי החלום להתפלל על ציונו של מרן הרב שך וזה היה בדיוק ביארצייט של הרב שך זצ"ל בט"ז חשוון.

פטירתו הפתאומית בדמי ימיו ובשיא פריחתו התקבלה בהלם וכאב רב אצל כל מכריו בכלל, ואצל תלמידיו ובני משפחתו בפרט שעדיין מתקשים לעכל את העובדה כי הוסרה מהם עטרת תפארתם שמסר שיעורים במשך חצי יובל שנים מבלי שהחסיר אפילו יום אח
ד.