Monday, November 13, 2017

For The First Time In History....

A woman demands a divorce because the man does all of the housework and she doesn't do a thing. She feels like a guest in a hotel.... She loves him but can't take it.  

זו אחת הסיבות הכי הזויות שתשמעו עליה בתור עילה לגירושין. בעוד רוב נשות העולם מתלוננות על כל שבעליהן אינם עוזרים מספיק בבית, אינם לוקחים חלק בעול גידול הילדים ושטיפת הכלים, יש אישה אחת שהיא ההפך הגמור של כל אישה. השאיפות של האחרות – הן הסיבה לגירושין שלה.

אישה מצרית כבת 28, גילתה לאחר נישואיה, כי בעלה הטרי בן ה-31 הוא "חולה שליטה, אגואיסט ושתלטן", זאת משום שאינו מאפשר לה לקחת חלק בעבודות הבית. בראיון לאתר החדשות המצרי, Masrawy סיפרה: "בעלי הוא עקרת בית ומשעמם אותי למוות". לדבריה, עליו לנהל את חנות הבגדים שלו ולא להיות בבית, אך מכיוון שהחנות משגשגת, הוא שכר עובדים שינהלו אותה ועבר לנהל את הבית.

בראיון סיפרה כי הוא כל היום עסוק בניקיונות, סידור הבית, כביסה ובישול ואילו עליה הוא אוסר לעשות מלאכות אלו. "אני מרגישה אורחת במלון. אני אוהבת אותו, אבל שונאת לגור איתו. לא יכולה להתמודד עם ההתנהגות שלו".

על פי הראיון עם האישה, כפי שהובא ב'מעריב', ניסתה האחרונה למצוא פיתרון ואף דיברה עם בני משפחת בעלה שהתפלאו על התנהגותו, אותה לא הכירו קודם לכן.

לאחר שמאמציה העלו חרס, פנתה לבית משפט לענייני משפחה בקהיר וביקשה להתגרש בהקדם האפשרי. בסיבות לגירושין כתבה: "אני יושבת כל היום ומביטה בו בעודו מסדר ומנקה ונראה מאוד שמח".