יעויין במ"ב סימן תע"ג ס"ק ל"ד דכ' לגבי הזרוע של ליל הסדר שאסור לצלותו בליל יו"ט אם אין דעתו לאכלו ביו"ט עצמו והוסיף שאם שכח וצלאו בלילה יזהר לאכלו מחר בבוקר עכ"ל. כלומר דהיכא שצלאו בליל יו"ט על דעת שלא לאכלו ביו"ט אלא להניחו על שלחן הסדר ונזכר אח"כ שמותר לצלות רק בשביל אכילה ביו"ט יזהר לאכלו ביו"ט בבוקר. וצריך ביאור דכיון שבישלו ביו"ט על דעת שלא לאוכלו א"כ עבר על איסור מלאכה ביו"ט דלכאורה זה פשוט דמי שבישל בשבת במזיד ואח"כ נזדמן פיק"נ שהיו צריכים לאכול זה ודאי דלא תיקן את מה שעבר על מלאכת בישול בשבת וא"כ י"ל בגונא דידן כשבישל ביו"ט ע"ד שלא לאוכלו עבר על איסור מלאכה א"כ מה יועיל מה שישנה את דעתו לאכול אותו ביו"ט הא הוי מעשה יו"ט שאסור באכילה לכה"פ ביו"ט עצמו