In the previous post I referenced a letter of the Lubavitcher Rebbe [Shlita ztz"l zchuso yagen aleinu vi-yigaleinu hu umoshiach tzidkeinu!! ] where he argues with Rav Chaim about the status of one who is shogeg in his false belief system. Here is his language:
עוד מזכיר שמועה במכתבו בשם פלוני, שכאילו אמר אשר בנוגע לי"ג עיקרים, מי שחסר לו באמונה בהם אפילו בשוגג, אפיקורס מקרי, וע"פ ביאורו שמוסיף הנ"ל ה"נ גם באם אנוס גמור הוא וכמו תינוק שנשבה בין העכו"ם או בדרגא נעלית יותר, שמפרש באופן אחר מאמרי חז"ל. ועיין רמב"ם הלכות תשובה פרק ג' ה"ז השגת הראב"ד - שמוכח להיפך. והוכחה ברורה יותר מהנראה במוחש בנוגע שלשת עיקרים הראשונים דכו"כ אין להם ידיעה בפירושם, ותוכנם האמיתי. (עיין חובת הלבבות בתחלתו שער היחוד ועוד ועוד) ובפרט ע"פ המבואר בארוכה, באר היטב, בספרי קבלה וחסידות. [כרך כ"ב ח/ר"נ]
Maybe we can apply his words to those Lubavitchers who themselves have false beliefs bi-shogeg. וד"ל.