"תקעו בחודש שופר בכסה ליום חגנו תהלים" [פא ח]. בהתחדשות השנה כח החידוש מוסיף קדושה בנבראים, כעין התחלת היצירה, וגם הכח הפנימי והמכוסה שבנפשנו מתגלה ומשלים את הנפש בדעות ובמעשים.
"כי חק לישראל הוא משפט לאלקי יעקב" - אעפ"י שאין אנו מכירים את עומק הטוב המכוסה שבנפשות ישראל והדבר הוא בשבילנו כחוק שאין אנו יודעים את טעמו אבל לאלקי יעקב להשם יתברך אלוקה כל הנפשות הוא משפט מוטעם ומבואר כי הוא יודע עד כמה ראוי להכריע לצד זכותנו מצד כח הקדושה הפנימי הצפון והמכוסה.
[מדבר שור ח]
"כי חק לישראל הוא משפט לאלקי יעקב" - אעפ"י שאין אנו מכירים את עומק הטוב המכוסה שבנפשות ישראל והדבר הוא בשבילנו כחוק שאין אנו יודעים את טעמו אבל לאלקי יעקב להשם יתברך אלוקה כל הנפשות הוא משפט מוטעם ומבואר כי הוא יודע עד כמה ראוי להכריע לצד זכותנו מצד כח הקדושה הפנימי הצפון והמכוסה.
[מדבר שור ח]