In his words [Orach Mishpat 25]:
שדוקא נשיאת כפים ויוה"כ שיש בהם יתרון קדושה על ידי חליצת הנעליים [והוא הדין לכניסה להר הבית לכשיבנה בית המקדש במהרה בימינו, שחליצת הנעליים היא משום כבוד קדושת המקום] על כן הוא כבוד ופאר לרגל החלוצה
שהיא מוקדמת לקדושה, וודאי הימין קודם. אבל לא בתשעה באב ואבלות אעפ"י שיש בזה מצוה כיון שזה משום צער ואבל אין זה כבוד
שהיא מוקדמת לקדושה, וודאי הימין קודם. אבל לא בתשעה באב ואבלות אעפ"י שיש בזה מצוה כיון שזה משום צער ואבל אין זה כבוד