"אל יצא כשהוא מבושם לשוק, אר"א ברי' דר"ח ב"א אריו"ח במקום שחשודין על משכב זכור".
He may not go out perfumed into the marketplace; Rabbi Abba, son of Rabbi Chiyya bar Abba, said that Rabbi Yochanan said: This prohibition only applies in a place where they are suspected of homosexuality. [Brachos 43b]
Talmidei Chachomim have to EXTRA SPECIAL CAREFUL b/c the bigger the person - the greater the Yetzer Hara. So no aftershave for the rabbi in a place where there is a problem of משכב זכור.
ההתהדרות המפנקת את הנפש היא מצד עצמה דבר הדור ונאות, אבל יהפך למגונה במקום שהוא דומה לכיעור ופריצות. וחוקי המוסר הנגדרים ג"כ מצד הטבע הישר, ראוי למי שמתגדל בחכמה, להיות נשמר מהם באורח נשגב יותר מהאיש ההמוני שהוא קרוב אל הטבע. אבל מי שכוחות נפשו רמים הוא מתעלה על הטבע, ע"כ חוקי המוסר שבו ג"כ ראויים להבנות מצד החכמה, והגנת הטבע מתבטלת ממנו. ע"כ כל הגדול מחבירו יצרו גדול הימנו , ואם לא יצורפו מוסר חכמה ויראת ד' להרחבת התבונה מוכרח הדבר שיצאו פרצים גם בדרכי המוסר הטבעיים, ע"כ הוא בייחוד גנאי לת"ח. [עין איה]