לע"נ שלמה בן שמעון ועליזה רחל בת ר' חיים צבי ולרפואת משה בן מלכה בתוך שח"י
And this is a perpetual statute for them, for him [Aharon], and his seed for all their generations.
Simply taken, this means that the laws of washing hands and feet apply for all the generations. But why does it say that it is a perpetual statute - "חק עולם" for Aharon? It isn't a חק עולם for Aharon himself? It is just that for his seed?!!
So the pasuk on a deeper level is saying that the purity of all future generations is all rooted in the purity of Aharon. It is a חק עולם for Aharon and from his power for his seed for all the their generations. It doesn't get weaker as time progresses but rather always retains the original strength it had in the time of Aharon.
והיתה להם חק עולם לו ולזרעו לדורותם. השפעתה של הטהרה, בעת יסודה של הכהונה באהרן ובניו, היא בעצמה יש בה מן הנצחיות והעולמיות. חק עולם יש בפעולתם הזמנית, בכח המפעל עצמו שהם עושים, מפני הכח הגנוז, של כל יסוד קדושת הכהונה, לדורות עולם, האצור בהם. והדברים כל כך מושרשים בהיסוד הראשון, עד שעקר הפעולה הרוחנית הזאת, של הקדוש של הטהר הזה היא פועלת בראשונה על אהרן, לו, בתור העקר הראשי, שכל קדושתה כהונה באצילותה ממנו היא מתפשטת, "אשר קדשנו בקדושתו של אהרן", וממנו מסתעפת לזרעו. ולא רק בתכונה הקרובה של אותו החלק של זרעו, שהם יחד עמו פועלים את הפעולה של הטהרה, ושהם יהיו כמו אמצעיים, שעל ידם יקבלו הדורות הבאים, שאז יחשב הדבר שכל דור הוא פוחת ויורד, מפני התרחקו מן המקור הראשון של קדושת הכהונה, אלא שסגולת הטהרה שם השם יתברך בקדושתו של אהרן, שתהיה מכחו, משרש קדושתו העצמית, הולכת שפעת הקדש בדרך ישרה על כל זרעו לדורותם. ונמצא, שהמפעל בעצמו, בקדוש הראשון של יסודה כהונה, יש בו עשר של חק עולם, והמשכת הפעולה הולכת היא לדורותם מהמקור העקרי, מאבי הכהונה קדוש ד'. לו ולזרעו לדורותם.