Tuesday, July 23, 2024

לחייך

 באותה מידה שבה בכל רגע נתון יכולה להישמע אזעקה. ככה, ובמידה רבה אף יותר בכל רגע נתון יכול להגיע משיח.

מוח של גבר: אוי היא עצבנית, אני אתן לה קצת זמן לבד שתירגע. מוח של אישה: הוא רואה שאני עצבנית והוא עדיין מתעלם!!!

מתגעגע לימים שמלצרית הייתה שואלת אותי באמצע ביס "טעים לך?" ואז אני עונה לה ונחנק.

הפרצוף של המוכר במסעדה כשאתה מבקש עוד קטשופ, זה מנות דם של סבתא שלך? תביא כבר.

וואי וואי הולך להיות לי לילה לבן, אישתי ראתה ג'וק ועד שהיא לא רואה גופה אף אחד לא הולך לישון. יש למישהו יש גופה של ג'וק להשאיל לי?

טרגדיה בשטחים: פלשתיני הרביץ לבנו עם החגורה הלא נכונה – והתפוצץ.

חברים חכו עם הפרסומים שמוחמד דף נפגע. המשפחה שלו עוד לא קיבלה את החתיכות.

בתור בנאדם אחראי אני לא חותם על מסמכים לפני שאני מעמיד פנים שקראתי אותם.

תחושת הניצחון להגיע לקומה שלך לפני שנכבה האור בחדר מדרגות של הבניין.

תמיד כשאני הולך להסתפר אני שואל את הספר איפה הוא מסתפר. המטרה שלי היא להגיע לראש הפרמידה.

יש מלא כלים בכיור. אין ברירה, צריך עוד כיור.

על מנת להבין אישה יש צורך בלימודי ליבה.

אם תעריך את המעט תגלה שיש לך הרבה!