The Mechilta [cited in Rashi Vayikra 24-17] says that we have a special derivation [ריבוי] to teach that one is חייב for killing a woman. The question is - why go there when we have an explicit pasuk [Shmos 21-20]!!?
וְכִֽי־יַכֶּה֩ אִ֨ישׁ אֶת־עַבְדּ֜וֹ א֤וֹ אֶת־אֲמָתוֹ֙ בַּשֵּׁ֔בֶט וּמֵ֖ת תַּ֣חַת יָד֑וֹ נָקֹ֖ם יִנָּקֵֽם
Also [Shmos 21-22] "ולא יהיה אסון ענוש יענש" - Says the Gemara:
ולא יהיה אסון. כל המתחייב בנפשו אינו משלם ממון, שנאמר ולא יהיה אסון ענוש יענש [הא אם יהיה אסון לא יענש] - ומשמע הא אם יהיה אסון דמחויב מיתה לא יענש, ולכן הבא על אחת מן העריות שמחויב מיתה אינו משלם קנס המבואר בדין אונס בפ' תצא [ת"ת].