Tuesday, December 31, 2019

The Security Guard Who Is Finishing Shas

I have a friend named Itzik Wechsler. He used to be a security guard [he has that "security guard look" - if you know what I mean.. Big biceps and the like. He looks like a REALLY TOUGH GUY but is in fact a sweet, gentle, kind, friendly Jew]. He presently runs an exercise/diet business. I saw this story about him on Arutz Sheva. He came to the last Siyum Hashas as a security guard and was so inspired that he decided to join the fun and learn the Daf. He is coming to this Siyum not as a security guard but as a mesayeim!!:

לפני כמה שנים פגשתי את איציק וקסלר, מאמן כושר ותזונה, שסיפר לי איך בכל יום, אפילו עוד לפני ריצת הבוקר, הוא מקפיד לאמן את השכל שלו עם הדף היומי. שאלתי אותו מתי הוא הצטרף, ואז הוא סיפר לי את הסיפור הבא: "בשנת תשע"ב היה בבנייני האומה בירושלים אירוע גדול של סיום הש"ס של הציונות הדתית. עבדתי כמאבטח ביחידה לאבטחת אישים ושיבצו אותי באותו ערב ללוות את שר המשפטים, יעקב נאמן ז"ל, שהגיע להשתתף באירוע. הוא ישב, ואני עמדתי לידו והקשבתי לכל הנאומים והשירים. האירוע מאוד נגע בי, והחלטתי שגם אני רוצה להיות חלק מהסיפור. למחרת פתחתי מסכת ברכות".

הסיפור הזה ריגש אותי, כי זכרתי היטב את האירוע, הייתה לי הזכות להנחות אותו, ואני יודע כמה מאמץ ומחשבה השקיעו המארגנים כדי שהוא באמת יהיה מוצלח ויעשה רושם על המשתתפים. אני לא חושב שהם חלמו שלא רק המשתתפים באירוע יתרשמו ויתרגשו, אלא גם המאבטחים שמקשיבים לנאומים באוזן אחת (הרי בשנייה יש אוזנייה). לסיום הש"ס שיתקיים ביום חמישי השבוע בבנייני האומה, וקסלר מתכון להגיע, לא כמאבטח אלא כמסיים ש"ס מן המניין. 


I would like to add that Itzik has a brother in law [his wife's triplet], Yishai Weisberg, who lost an eye in a war against our enemies. He gave his eye so that we can live in safety....