רמב"ם הלכות איסורי מזבח א':ז'
המטיל מום בקדשים, כגון שסימא עינו או קטע ידו, לוקה, שהרי נאמר בקרבן "כל מום לא יהיה בו" (ויקרא כ"ב:כ"א), מפי השמועה למדו שזו אזהרה שלא יתן בו מום. ואינו לוקה אלא בזמן שבית המקדש קיים, שהרי היה ראוי לקרבן ופסלו, אבל בזמן הזה, אף על פי שעבר בלא תעשה, אינו לוקה.
The Rambam says that מטיל מום בקדשים בזה"ז is an איסור דאורייתא w/o מלקות.
The Gemara in Avoda Zara says that it is only מדרבנן??!! As Rashi writes:
רש"י עבודה זרה י"ג::ה'
לאפוקי – השתא כשאין בית המקדש קיים דשום בהמה לא חזיא לא לגופה ולא לדמי הלכך נראה בעלמא הוא ולא מיתסר מדאורייתא אלא מדרבנן.
Also - if it is a לאו then why is there no מלקות??
Asking for "Double Bread" and "Flour Dedication" [two twitter monikers perhaps? Or something much more serious??].
Brits call a mother "Mum". Is that offensive???