Saturday, January 29, 2022

Thought Provoking Piece On The Corona Response

 בשעה  שממשלת הזדון והאסון המטומטמת שלנו, ועימה אוהדיה הדבילים והמומחים מטעם, תולים את תקוותיהם הנואשות בווריאנט האומיקרון, שהוא, אנא , שיביא אותנו כבר ל"חיסון העדר" (איך בכלל יכול "חיסון" כלשהו לעצור נגיף,שמפתח זנים, שיודעים לגבור על חיסונים, להדביק מחוסנים ולהמיתם?) וכך יגמור "חיסון העדר" על המגיפה, ויוכיח את תקוות השווא שלהם, משאלות ליבם התמים ושוחר הטוב, שאומנם ניתן "לחיות עם ולצד (בשיגרה מסודרת!) הנגיף" – והנה כבר צץ לאומיקרון אח-יורש, BA2, שהגיע מהודו וסין וכבר השתלט על שוק המגיפה בדנמרק, בצפון אירופה. והנה הוא זריז בהדבקה מן מהאומיקרון, ובאותה שעה ברור, שהמומחים מתחומי המדע והרפואה, נשלטים, כרגיל, על-ידי ה-WISHFUL THINKING שאוכל להם את המוח, מוצאים את הצד הטוב שב-BA2 החדש: יותר מהיר-הדבקה מהאומיקרון? יופי-טופי . אז הוא יחיש את השגת חיסון העדר המיוחל! ומה עם זה שהוא גם ידביק בקלות רבה יותר את הכאילו  מחוסנים?

 נא לא לשאול שאלות קיטבג, ילדודס. זה לא הזמן.

 המומחים האלה שבויים לגמרי ב-Wishful thinking  הילדותי, הטפשי ושוחר הטוב שלהם, והלגמרי לא מדעי, שמשתלב להפליא עם נטייתם הטבעית,לשרת את המימסד הפוליטי שמקצה להם תקציבים, ואת החזירון העליון שתורם להם מחלקות חדשות בבתי החולים ובמכוני המחקר.

הממשלה והפוליטיקאים חיים על נטיעת תיקוות ומתן הבטחות שלא ניתן לקיים, ואילו החזירון העליון רק רוצה שהמגיפה לא תיגמר, כי המגיפה מחסלת, אחד-אחד, את העסקים  הקטנים ולאט לאט גם את הבינוניים, ומשאירה לרודפי הבצע הציניים האלה שוק צרכנים נהדר, נקי מתחרות, פתוח למחירי קרטל מופקעים, ופועל  על שכר עבודה קטן והולך, ככל שמתרבים המובטלים וככל שמתאפשר להקפיץ אינפלציה שוחקת שכר. 

ו"המומחים"? סתם משת"פים. 

מזמן, מרגע שהחל משחק החיסונים, טענתי שלכל חיסון וחיסון שיופק במעבדות,  יהיה ווריאנט שיוכל להתגבר עליו, לעקוף אותו, לדלג עליו או לחתור תחתיו. 

וזה בדיוק מה שקורה שוב ושוב, וימשיך לקרות. 

וכן אני שב וטוען, שבין הנגיף החדש הזה, הקורונה, ובין האנושות המתיישנת שלנו, מתנהל קרב שאינו שווה כוחות:

מצד אחד יש לנו צורת חיים ראשונית, צעירה ורעננה, תאבת חיים, שאינסטינקט הקיום שלה, כוח החיות והסתגלנות הטבעית, דוחקים בה ללא הרף,  להסתגל למצבים חדשים, לחפש ולמצוא פתרון לבעיות הצצות על דרכה, לדלג על מכשולים ולגוון את דרכי הפעולה.

ומהצד השני עומדת מערכת פוליטית מאובנת, מטופשת, נגועה במיליון(בלי הגזמה) שיקולים זרים ואינטרסים סותרים ומתנגשים. מערכת,  שדרכה המסורתית גוזרת עליה שימוש בשקרים מביכים, נטיעת תקוות שווא ובריחה מאחריות. ועימה ולצידה, בשיטת הפטיש שבשבילו כל העולם מסמרים, מתנודדים המדע והרפואה, שכל מה שהם מכירים כפיתרון לבעיות רפואיות, מתמצה בתרופות, חיסונים, בדיקות ומדידות, סטטיסטיקות, סכין המנתחים, חבישות וגיבוסים, אינהלציה, MRI, CT ועוד כאלה. 

שעינינו הרואות, מצילים חיים פה ושם, אך לא ממש מדגדגים את הנגיף המשוכלל שתוקף אותנו.

 ועל האינטרסים הזרים של השליטים האמיתיים מהחזירון העליון כבר עמדתי.

 כך ש"לא כוחות"

זיהום האוקיאנוסים: לוויתנים מתאבדים על החוף במערב אוסטרליה

מאבק בין כוח טבע מהיר למידה ומהיר תגובה, נחוש, סתגלן וחסר מעצורים, ובין אנושות, שעל מידת תבונתה ועל מצבו העגום של אינסטינקט הקיום שלה, אפשר ללמוד אפילו מהדרך שבה היא נוהגת כלפי ביתה שלה, מרחב המחייה והקיום שלנו – פני כדור הארץ, היבשה, הים והנחלים, והאוויר. בשעה שאנו משמידים מיני צמחים ומיני חיים, מזהמים כל מה שעומד וכל מה שזז, אנו משמידים את עצמנו.

וכמו שהיא נוהגת בסכנת ההשמדה  הזאת, היא נוהגת גם במתקפה הנגיפית. ברשלנות פושעת,  בפרטאצ' חובבני, לא לומדת דבר מכשלונותיה התכופים והמתמידים, ובטח לא ממתי-מעט ההצלחות שהיו פה ושם במאבק נגד הנגיף. אנושות מתאבדת ומטומטמת, שבויה ב-Wishful thinking רצחני, עמוס  באידיאולוגיות מתישות מוח, בתקינות פוליטית צבועה  שהאמת מבחינתה היא חטא כבד. זהו שלטון השקר, הצביעות, רדיפת הבצע  והמיאוס בחיים.

 ואם האנושות הזאת לא "תתפוס את עצמה בידיים", הלך עליה.

זאת אומרת עלינו.

אנחנו כבר בעיצומה של הספירה לאחור.

 עשר…תשע….

הטימטום והרישעות שלנו,ובמיוחד של הנהגתנו, קובעים את הקצב.

8…7…