So why do we hide it? We show our Tzitzis? We are proud of THAT mitzva - so why Tzniyus?
Chazal say about the creation of the world "כבוד א-להים הסתר דבר" [Mishlei 25-2] - The honor of Hashem is to hide it. After creation they say "כבוד מלכים חקור דבר" [ibid] - The honor of kings is to investigate the matter. We study creation AFTER it came into being but not the process of creation itself.
Sexuality and what relates to it is about the act of creation. Creation is hidden.
"ואת הצנועים חכמה" [Mishlei 11,2]. Chochma is the source. בראשית ברא means according to Targum Yonason, that Hashem created the world with Chochma. What one receives from his Rebbe is "חכמה" [see Rashi Shmos 31-3]. That is the beginning. חכמה relates to צניעות. The beginning is hidden.
A hoycha blik - An elevated perspective.
לשון רבינו רה"י זצ"ל:
"עלינו לבער מקרבנו מושג מוטעה בהגדרת הצניעות. טעות גסה נשתרשה בקרבנו... ועלינו לסלקו, והיא שהצניעות נעוצה בבושה מחמת פחיתות הענינים, וכשיש לאדם דבר פחות ושפל, מתבייש הוא בזה, ומסתירו מעיני הזולת. ועלינו לדעת שאין הצניעות במושגי הקדושה שלנו נעוצה בחסרון ופחיתות. משורש אחר לגמרי הוא יונק, והוא על פי דברי חז"ל, שמ'בראשית עד ויכולו' הוא בכלל 'כבוד אלקים הסתר דבר'. ומ'ויכולו' ואילך בכלל 'כבוד מלכים חקור דבר'. והוא משום שעד 'ויכולו' נושא הכתובים הוא התהוות העולם, ואילו מ'ויכולו' ואילך מדובר על הווית והמשך העולם. וכל שהמדובר הוא על התהוות, על יצירת יש מאין, מופקע הוא מהשגות בני אדם. אין לשכל האדם מבוא למושג ההתהוות. והפקעה זו מהשגותיו היא שיוצרת מצב של 'הסתר דבר', מצב של נעלם ושל רזיות. מפני שכל הקשור עם התהוות הבראשית, תורת ה'הסתר' נדבקת בו. ובתוך תחומנו אנו, בתוך העולם שלאחר 'ויכולו', מהו הענין שמתקרב ביותר לגבולות ההתהוות. אין לך ענין יותר קרוב לזה מאשר הולדה. הולדה היא הדוגמא הבולטת ביותר למצב של יצירת יש מאין. ולכן אופפים ומוכתרים ענינים המשתייכים לכח ההולדה בסוד של צניעות והסתר. הרי לנו שאין שורש הצניעות בפחיתות ושפלות, אלא הד להתקרבותו של האדם לתחום ה'הסתר דבר', לשטח התהוות, שהיא למעלה מהשגתנו" [וראה עוד בספר הזכרון למרן בעל פחד יצחק זצ"ל, עמוד צד].