Wednesday, May 29, 2024

:-)

 באותה מידה שבה בכל רגע נתון יכולה להישמע אזעקה. ככה, ובמידה רבה אף יותר בכל רגע נתון יכול להגיע משיח.

האשה: אנחנו צריכים לשוחח. הבעל: לשוחח זה יותר חמור מאשר לדבר? האשה: אנחנו נדבר על זה כשנשוחח.

אתמול עצר אותי שוטר ביקש ממני שאני יעשה ינשוף עשיתי לו רו רו רו רו..... צחקנו מלא... מפה לשם מישהו יודע כמה

עולה חופשי חודשי?

איש זקן חכם פעם אמר לי: אם יש לך הרבה כסף, תסתובב בעולם. אם יש לך מעט כסף, תקנה כוס וודקה והעולם כבר יסתובב

בשבילך.

חבר בא אליי ביציאה שהוא חושב שהוא מאומץ, אז אמרתי לו .. תקשיב לי טוב סרגיי בוזגלו, תפסיק להכניס לעצמך שטויות

לראש!!!

גבר אמיתי זה אחד שיצא מהאוטו ויגיד לך: מאמי זה בסדר חנית מעולה, האוטו היה דפוק גם קודם.. החתול היה כבר מת.. והעץ גם ככה היה מיותר.

מהרגע שמתחתנים אין יותר "אני", יש "אנחנו". זה לפחות מה שאנחנו אמרה לי.

כשאתה בא לתפוס הרבה פסטה עם מזלג והרוב נופל. על זה אמרו חז"ל "תפסת מרובה לא תפסטה"

רק בישראל חג אחד שותלים עצים וחצי שנה אח"כ שורפים אותם.

אני לא מצליחה להבין את הגברים, אתם יודעים לקפל את הטלית בצורה הכי מדויקת שיש, אבל ברגע שאני מבקשת מבעלי לקפל לי איזה משהו זה יוצא הכי עקום שיש..

פחמימות זה אויב! ועם אויבים עושים שלום!..

אם תעריך את המעט תגלה שיש לך הרבה!