רשב"ם שמות ב':ב'
וראתהו כי טוב ויפה הוא – כי גמרו סימניו שערו וציפורניו, כמו ששנינו ביבמות (בבלי יבמות פ':), וידעה שהוא בר קיימא.
כי טוב הוא - ת"א: ארי טב הוא. רשב"ם נמנע מן המדרש שברש"י נתמלא הבית אורה ופירש ראתהו כי טוב ויפה הוא כי גמרו סימניו שערו וציפורניו כמו ששנינו ביבמות וידעה שהוא בר קיימא. ומסתבר שפירש כך כנגד הנוצרים הם ביקשו להיתלות בהולדת משה האפופה מסתורין כרמז ללידתו הבלתי טבעית של משיחם, לכן רשב"ם המרבה להתפלמס עמהם מתאר את הולדת משה כלידה טבעית. וכן התרגומים פירשו כפשוטו.