This Tosfos has been bothering me FOREVER!!! It must be bothering you too!
Here is some clarity.
כופין את רבו. וא"ת אמאי כופין ליתי עשה דפרו ורבו וידחה לא תעשה דלא יהיה קדש? [תוספות ב"ב י"ג]
"לכאורה צריך לומר לאו ד'לא תהיה קדשה' ותרגם אונקלוס לא תהי אתתא מבנת ישראל לגבר עבד ועי' מהר"ם גיטין מא דהתוס' נקטו לשון המורגל בגמרא לומר תמיד באיסור עבדות לאו דלא יהיה קדש ועיי"ש עוד מה שרצה לפרש באופן אחר את קושית התוס' דישא שפחה ואף שאינו מקיים פרו ורבו אלא שבת ונקטו בקושיתם דליתי עשה דפרו ורבו לאו דווקא הוא עי"ש ועי' רש"ש כאן דבלאו דלא יהיה קדש כולל גם איסור שלא ישא עבד בת חורין" [הערה במתיבתא].