Every appearance of Kedusha must be comprised of 3 elements:
Chashuva: It must be filled the with Light of Spirituality. It must be inherently valuable and significant.
Umikubeles: It must be accepted by our souls and engender closeness to Hashem.
Umirutzeh Lifanecha: It must be pleasing to Hashem such that He bestows great Divine blessing from Above.
So after the Parshas HaTomid we ask that it should be חשובה ומקובלת ומרוצה לפניך - as it was back when we brought the Tomid in the בית המקדש.
יר"מ ד' או"א, שתהא אמירה זו חשובה ומקובלת ומרוצה לפניך. בכל הופעה של קדושה, הבאה ע"י מפעל או ע"י דבור, צריכים להיות שלשה תנאים, המכשירים את המטרה התכליתית. האחד, שיהיו חיי האור מלאים, רוויים בלשד רב של הארה, של שביעה רוחנית בעשר גדול. זהו ענין החשיבות. והשני, שיפעול הדבר את פעולתו, להוליד בקרבנו קרבת אלהים גדולה וקדושת נשמה עצומה, שזהו תולדה מההתקבלות של הארת הקדש במקורה, שבזה יש לה כח להופיע בקרבנו את רשמי אורות התקבלותה. והשלישי, שהפעולה המיוסדת להגדיל כבוד הקדש ומפעלו, תשים כבר את משטרו בסדור העולם, להריק שפעת ברכה וחיים ממקור הברכה והאשר העליון. שלשת אלה התנאים היו מלוים אותנו בקרבן התמיד בבית מקדשנו ותפארתנו, ואנחנו לעומתם מתפללים, שתהא אמירה זו, חשובה, ברב עשר אורותיה, שיזהירו על ידה, ומקובלת, מתוך גדל האור וחיי הרוח הקדושים, שתעורר בקרבנו פנימה, לאהבת ד' ולדבקה בו, ומרוצה לעומת שפעת הברכה והחיים, שתבא על ידה בעולם בפעל בחיים ובכל ההויה.
לרפואת רות ויקטוריה בת תהילה רובידה בתוך שח"י